کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساخت گوشی های هوشمند Huawei در هند آغاز شد

شرکت هواوی با همکاری بزرگ‌ترین سازنده تجهیزات الکترونیک در هند یعنی کمپانی فلکس، تولید گوشی هوشمند خود را در این کشور آغاز کرد.


huawei-india

به گزارش سافت گذر و به نقل از فارنت، بر اساس این گزارش، در اولین هفته اکتبر کارخانه فلکس در منطقه چنای هند، یکی از گوشی‌های مدل آنر را تولید می‌کند. گفتنی است، ظرفیت تولید این کارخانه در ابتدا 3 میلیون گوشی خواهد بود. همچنین هواوی با 200 مرکز ارائه سرویس و 30 مرکز اختصاصی خدمات قوی‌ترین دفاتر خدمات پس از فروش خود را در هند خواهد داشت.

در کنار توسعه خدمات ، شرکت هواوی شبکه توزیع خود را نیز تا پایان سال 2016 به بیش از 50 هزار خرده‌فروش خواهد رساند. شبکه خرده‌فروشی در هند 350 توزیع‌کننده را برای ایجاد سیستم توزیع کشوری و جامع به کشور هند اضافه خواهد کرد.

شری راوی شانکار پراساد، وزیر فناوری اطلاعات، قوانین و عدالت کشور هند نیز در مراسم تحلیف در دهلی نو ، رسماً از هواوی Made in India خبر داد.

وی افزود: من به هواوی بابت تولید محصولات ساخت هند تبریک می‌گویم. دولت هند به خاطر این اتفاق بسیار خوشحال است. بازار گوشی هوشمند در هند هرروز در حال رشد است و ازآنجایی‌که هند به‌زودی تبدیل به دومین بازار بزرگ گوشی هوشمند در جهان می‌شود، دولت ما از کسب‌وکارهای بیشتری برای فعالیت در هند دعوت به عمل می‌آورد.

جای چن، مدیر اجرایی هواوی در هند نیز با بیان اینکه هواوی 16 سال است که در هند فعالیت دارد گفت: ما همواره در حال توسعه  بازار هواوی در هند بوده‌ایم و امسال سال پراهمیتی را در هند خواهیم گذاشت.

همچنین پیتر زای، مدیر لوازم الکترونیک مصرفی هواوی در هند دراین‌باره گفت: ما عملکرد قابل قبولی را در چند سال اخیر در بازار گوشی‌های هوشمند هند داشتیم و همواره پتانسیل تولید گوشی در هند را ارزیابی می‌کردیم و درنهایت کمپانی فلکس را برای تولید گوشی‌هایمان انتخاب کردیم.

بر اساس این گزارش، بازار هند برای هواوی بسیار ارزشمند است و این کمپانی در حال بازنگری وضعیت خود در هند است، زیرا هواوی از مشتریان وفاداری برای محصولات هر دو برند خود یعنی Huawei و Honor در هند برخوردار است .

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33939 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/07/12 تعداد مشاهده: 1780
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر